niedziela, 4 kwietnia 2010

Cinszka jest


Zmiane pracy traktuje obecnie w kategoriach "Niemozliwe". Postanowilam wiec zmienic podejscie do niej. Czcigodna praco miej to na uwadze - prosze. Postanowilam podejsc do niej inaczej, zaczac ja lepiej poznawac, polubic ja, zaprosic do siebie jak niespodziewanego, aczkolwiek milego goscia, zastanowic sie nad nia glebiej, odrzucic to szybkie powierzchowne nan spojrzenie. Jednym slowem postanowilam, ze to ja sie zmienie... Jak mawial moj tato, to klient idzie do sklepu a nie sklep do klienta. Cos w tym jest.


Mialam cudnowna szefowa a wraz z nia czulam powolanie do swojej pracy. Choc liczenie, cyferki zawsze byly mi dalekie (pomijajac liczenia na sama siebie) podczas wspolpracy z nia mialam nieodparte wrazenie, iz nie jest to wcale takie zle, to co robie obecnie. Wraz z nowa Menedzerka moje podejscie zmienilo sie tak szybko jak szybko odeszla poprzednia. Zniecheclam sie, pozniej znowu zaczelam probowac polubic ja, znienawidzlam ja znowu dla odmany, zaczelam szukac nowej, ciekawszej pracy, hmmm bez efektow, a pozniej ehhh pozniej opadlam calkowicie z sil i pomyslow co z tym fantem zrobic?. Zabraklo mi po prostu pomyslu.

Wszystko o dupe rozbic, nic sie nie zmienia a ja ciagle w stresie. A ze jestem uparta jak osiol, i ze czesto obstaje przy swoim, choc pozniej przyznaje racje innym, pomyslalam dzisiaj, iz byc moze i tym razem cos w tym jest. Czy jest?


Morze mnie uspakaja. Cotygodniowe spacery wokol wyseplek, po piaslku, po skalkach powoduja, iz bardzo sie odprezam, podchodze z dystansem do wielu spraw. Choc w moim przypadku przychodzi to naprawde trudno...

Anyway, dzisiaj wlasnie takie przemyslenie przyszlo mi do glowy. Ze musze sie zmienic, ze musze stanac na wysokosci zadania i polubic to miejsce, w ktorym przeciez spedzam szmag czasu.

Brak mi tam polskiej duszki, ktora zrozumie i ... i... po prostu zje ze mna lunch, pogada, wymieni sie ksiazkami i poglodami o zyciu. WSZYSCY WYJECHALISCIE ZOSTAWIAJAC MNIE SAMA...TESKNIE ZA WAMI MOI PRZYJACIELE...


Ufam jednak, iz na efekty nie przyjdzie mi dlugo czekac. Bede sie bardzo starac, Obiecuje!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz